Installatieservice of Support nodig?
Kom snel in contact met ons via service@limid.nl of vul direct ons supportformulier in.
Support aanvragen
Limid biedt support in diverse vormen aan. Van telefonische of remote support tot een servicebezoek bij u op locatie. Ook als u geen klant van ons bent, kunt u support bij ons aanvragen.
SMART Trainingsvideo's
Hoe werkt die ene functie op uw SMART Board ook alweer? Meld u aan voor onze videoportal en bekijk de Nederlandstalige trainingsvideo’s van onze gecertificeerde trainers.
Installatieservice
Nergens omkijken naar, onze monteurs installeren en configureren uw audiovisuele systeem, geven uitleg en stellen alles naar wens in. Wij gaan graag een stapje verder om te zorgen voor extra productbeleving en service voor uw organisatie.
Software Updates
Houdt uw software up to date! Updaten zorgt ervoor dat het systeem stabiel en veilig blijft. Daarnaast bevatten updates vaak nieuwe handige functies, een vernieuwd design of verbeterde prestaties! Bekijk de laatste versie van uw software.
Projector reinigen
Bij het gebruik van een beamer is regelmatig onderhoud noodzakelijk vanwege stof in de projector. Stof komt in de vorm van aanslag terug op de optische delen van de beamer (de lens, kleurfilters, lcd-panelen, dmd chip, etc.) Een speciaal opgeleide en vakbekwame specialist voert deze onderhoud voor u uit.
Ga nooit zelf met hoge druk of met een spuitbus in de beamer blazen. Dit werkt averechts. Een beamer heeft een specifieke luchtstroom en door onprofessioneel van buitenaf blazen wordt het stof/vuil in de beamer juist IN de beamer geblazen in plaats van UIT de beamer!