Adviseur en leverancier van presentatieoplossingen.

Adviseur en leverancier van presentatieoplossingen.

Remote support

Na het maken van een afspraak met de supportafdeling, kan onze medewerker bepalen of er ‘hulp of afstand’ nodig is. Mocht dit het geval zijn dan kunt u hiervoor onderstaande button aanklikken. (Onze medewerker zal u hierbij assisteren.)

Hiermee kan onze support afdeling online uw computer op afstand overnemen en diverse stappen uitvoeren om uw storing op te lossen.

Support aanvragen

Voor een support aanvraag dient u het supportformulier in te vullen. Onze medewerker kan vervolgens bepalen welke soort supportactie nodig is. Daarna maakt men een afspraak met u.

Hoe werkt het?

Onze support medewerker zoekt verbinding met uw computer via een beveiligde verbinding. Als dit gelukt is zien wij uw beeldscherm op onze helpdesk computer. Net alsof wij bij u op huis bezoek zijn. Klinkt eng? Dat is het absoluut niet. Het programma wat wij gebruiken om contact met uw computer te maken heet Teamviewer.

Kosten

Indien u beschikt over een service & onderhoudsovereenkomst op de apparatuur welke het betreft zullen wij ‘hulp of afstand’ kosteloos als extra service verzorgen. Beschikt u niet over een service & onderhoudsovereenkomst zal onze medewerker de mogelijke kosten vooraf met u bespreken.

Na ontvangst van uw supportaanvraag nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Limid levert, installeert en verzorgt support in de vorm die u wenst. Telefonische support, remote support, bezoek bij u op locatie of een reparatie op locatie Limid of de fabrikant. Ook als u geen klant van ons bent, kunt u support aanvragen.